Jsem osoba starší 18ti let
nebo nejsem osoba podléhající právu USA mladší 21 let.

Ano

Jsem mladší 18 let nebo jsem
osoba podléhající právu USA mladší 21 let.

Ano

Litujeme, ale obsah stránek je určen osobám
starším 18 let.

Pivovar

Anotace

Připojená videa

Zpravodaj

  • Krušovice jsou partnerem mistrovství světa v hokeji 2015

    21. 10. 2014 Naše značka Krušovice se včera stala oficiálním partnerem mistrovství světa v ledním hokeji, které se uskuteční od 1. do 17. května 2015 v O2 Areně v Praze a ČEZ Areně v Ostravě.

  • Svatý Martin dostane dárek k svátku: milovníci piva mu připijí extra hořkým Svatomartinským speciálem

    22. 10. 2014 Poslední letošní speciál z Krušovic je na světě. Tamní sládci jej uvařili k svátku svatého Martina, který každoročně připadá na 11. listopadu. Královský extra hořký Svatomartinský speciál 13 je první krušovické pivo z letošní sklizně žateckého chmele. Hostinští pípy poprvé roztočí 7. listopadu, a to v celé České republice. Milovníci speciálů budou mít k dispozici téměř 700 hektolitrů Svatomartinské 13.

  • Divadelní Fórum „NA ZDRAVÍ“ posedmé učí děti, jak předcházet rizikům spojeným s alkoholem

    04. 11. 2014 V listopadu a prosinci bude v Centru prevence Sdružení Podané ruce (Hapalova 22, Brno – Řečkovice) ve spolupráci se společností HEINEKEN Česká republika realizován již sedmý běh preventivního programu „Na zdraví?“, který se zaměřuje na zvyšování informovanosti nezletilých o rizicích spojených s pitím alkoholu. Program k tomuto účelu využívá velice atraktivní metodu, kterou je divadlo Fórum, do něhož přítomné děti aktivně vstupují. Právě jejich vlastní nasazení a aktivita výrazně napomáhají správnému formování postojů k alkoholu a rizikům, jež jsou s ním spojena, což potvrzuje i loňský průzkum Masarykovy Univerzity na absolventech programu.

  • Designblok 2014 navštívilo nejvíce lidí v jeho šestnáctileté historii. Značka Heineken představila nejlepší expozici.

    05. 11. 2014 Expozice značky Heineken, které se letos věnovaly tématu moderní rušné metropole a které byly rovněž vyvrcholením předešlé kampaně Cities, ohromily na letošním Designbloku veřejnost i odbornou porotu. Designblok přilákal nejvíce lidí ve své historii. Doprovodnou aplikaci Heineken City Symphony vyzkoušelo přes 20 000 unikátních uživatelů. Superstudia si prohlédlo přes 40 000 návštěvníků a doprovodné výstavy, ateliéry a instalace navštívilo bezmála 57 000 lidí.

Všechny aktuality